Angajăm eroi clinici & de vânzări

De ce BTL?

 

Viața într-una dintre cele peste 70 de sucursale ale noastre din întreaga lume nu devine niciodată plictisitoare. Echipele noastre continuă să viziteze clienții pentru a veni cu diverse soluții
potrivite pentru facilitățile lor, pentru a ne asigura că fiecare clinică și spital dispune de cele mai bune echipamente posibile.
Dispozitivele medicale excelente asigură o îngrijire excelentă a pacienților.

Posturi libere

Manager de vânzări în domeniul esteticii

Aesthetics Sales Manager
Helsinki, Finlanda
FN_1658477163_lightbox
Alăturați-vă echipei noastre

Responsabilități

  • Vânzarea de echipamente medicale în medicina estetică
  • Căutarea și atragerea de noi clienți (clinici de medicină estetică, clinici medicale multidisciplinare, etc.)
  • Dezvoltarea bazei de clienți existente
  • Gestionarea apelurilor și e-mailurilor primite
  • Efectuarea unui ciclu complet de negocieri cu clientul, menținerea și dezvoltarea unor parteneriate pe termen lung.
  • Organizarea și desfășurarea de evenimente pentru promovarea echipamentelor de estetic[ medicală cu implicarea specialiștilor și a liderilor de opinie din Finlanda
  • Pregătirea și realizarea de prezentări pentru clienți
  • Suport complet al tranzacțiilor pentru vânzarea de produse, de la întocmirea ofertei comerciale până la livrarea echipamentelor către client, gestionarea documentelor.
  • Controlul creanțelor
  • Lucrul în sistemul CRM și raportarea
  • Participarea la evenimente promoționale, conferințe, expoziții

Cerințe:

  • Diplomă de licență
  • Cunoștințe de teoria vânzărilor
  • Cunoașterea pieței de echipamente estetice este binevenită, dar nu este necesară!
  • Experiență în vânzări directe de produse premium de 5 ani. Experiența în vânzarea de echipamente medicale și prezența unei baze proprii de clienți sunt binevenite
  • Aspect prezentabil, cunoașterea normelor de comunicare în afaceri, etichetă, atenție sporită la client, bunăvoință
  • Abilități de purtare a corespondenței de afaceri, vorbire orală și scrisă competentă
  • Abilități de prezentare și vorbire în public
  • Cunoștințe de operare PC la nivel de utilizator și o bună cunoaștere a suitei office (PowerPoint, Excel, Word)
  • Calități personale: abilități de comunicare, abilități de a construi relații pe termen lung cu clienții, energie, organizare, capacitate de a lucra în echipă, orientare spre rezultate
  • Cunoașterea documentelor de reglementare și a gestionării documentelor într-o structură comercială
  • Disponibilitatea de a călători
  • Disponibilitatea categoriei de permis de conducere "B"
  • Cunoașterea limbii engleze (Intermediar superior și peste)
  • Învățământ superior (medical este binevenit)
  • Posibilitatea de a utiliza o mașină personală

Specialist de produs Cardiologie

Product Specialist Cardiology
Filipine
PH
Alăturați-vă echipei noastre

Responsabilități

  • Susțineți activitățile de vânzare ale vânzătorilor noștri din domeniul cardiologiei prin demonstrații, instruire, instalări, dacă este necesar, și asistență post-vânzare.
  • Organizarea de planuri și orientări pentru vânzătorii noștri cu privire la modul în care să promoveze mai eficient
  • Monitorizarea îndeaproape a pieței și consilierea cu privire la activitățile concurenților noștri
  • Pregătiți specificațiile tehnice de blocare pentru dispozitivul nostru de cardiologie
  • Fiți în contact cu departamentul nostru internațional de cercetare și dezvoltare pentru sugestii privind îmbunătățirea dispozitivelor
  • Orice alte îndatoriri date de companie, în legătură cu desemnarea dvs.

Cerințe:

  • Diplomă de licență
  • Experiența în domeniul dispozitivelor cardiologice / pe piața echipamentelor cardiologice este obligatorie
  • Rețea socială profesională extinsă
  • Abilități excelente de comunicare
  • Permis de conducere valabil și disponibilitate pentru deplasări situat în Cebu City

Ce oferim:

  • Lucrați într-o companie internațională stabilă, lider pe piața globală de echipamente medicale
  • Echipă prietenoasă
  • In-house training
  • Sistem de plată progresiv

Fizioterapeut cu experiență în neuroreabilitare

Clinical Specialist
Filipine
PH
Alăturați-vă echipei noastre

Responsabilități

  • Educarea terapeuților, pacienților și medicilor cu privire la dispozitivele de neuroreabilitare BTL
  • Asistați la furnizarea de asistență pentru clienți în ceea ce privește formarea, preocupările sau plângerile.
  • Construiți și mențineți relații de încredere pe termen lung cu consilierii KOL's și asigurați satisfacția și loialitatea clienților.
  • Analizează profilurile clienților; creează planuri de acțiune pentru a maximiza satisfacția clienților și creșterea organică.
  • Lucrează cu directorul regional de vânzări pentru a dezvolta obiective specifice de gestionare a teritoriului
  • Întreține și actualizează periodic platforma CRM
  • Călătorii în cadrul teritoriului, precum și în afara teritoriului pentru conferințe și traininguri
  • Alte îndatoriri, după caz

Calificări

  • Licență de kinetoterapeut sau terapeut ocupațional
  • Minimum 5 ani de experiență clinică
  • Abilități excelente de comunicare, relaționare și organizare, cu o mare atenție la detalii
  • Abilități solide de gestionare a relațiilor
  • Flexibilitate, capacitatea de a schimba rapid prioritățile
  • Abilități excelente de gestionare a timpului
  • Se preferă experiența în vânzări de echipamente de capital

Beneficii

  • Lucrați într-un mediu în care vă puteți îmbunătăți competențele
  • Remunerație atractivă pentru candidații foarte pricepuți
  • Șansa de a ieși din zona de confort

Reprezentant de vânzări pentru fizioterapie și cardiologie

Sales representative
Austria
Austria-job
Alăturați-vă echipei noastre

Responsabilitate

  • Aveți grijă de un portofoliu de clienți care include spitale private și publice, clinici private și cabinete medicale, cluburi sportive renumite, universități și colegii de prestigiu
  • Reprezentați compania în conformitate cu viziunea și misiunea sa în cadrul întâlnirilor cu clienții, nu numai cu medicii și terapeuții, ci și cu directorii fiecărei unități, cu adjuncții acestora și, nu în ultimul rând, cu proprietarii acestora
  • Extinderea portofoliului de clienți - căutarea activă de noi oportunități de afaceri în regiunea desemnată din Austria și câștigarea încrederii noilor clienți
  • Oferim consultanță de specialitate și consultanță clienților noștri nu numai în timpul instalării, ci și în timpul utilizării produselor noastre ca servicii post-vânzare de înaltă calitate
  • Împreună cu alți colegi, participă la târguri comerciale, expoziții, conferințe profesionale, webinarii și participă activ la pregătirea acestora, inclusiv la prezentarea produselor către publicul profesionist
  • Administrarea cazului de afaceri de la A la Z, de la negocierea cu succes, prin pregătirea ofertei până la încheierea contractului cu clientul

Cerințe

  • Sunteți absolvent de liceu sau de facultate - de preferință în domeniul medicinei, fizioterapiei, ingineriei biomedicale sau economiei
  • Comunicarea este punctul tău forte și nu ai nicio problemă în a te prezenta independent în fața clienților care sunt specialiști de top în domeniu
  • Sunteți în măsură să lucrați independent
  • Îți place să câștigi, să abordezi problemele în mod constructiv și să vii cu sugestii de soluții la o anumită situație
  • Nu ai probleme în a comunica în limba engleză
  • Sunteți în măsură să vă identificați cu viziunea noastră conform căreia clientul este alfa și omega muncii unui vânzător. Lucrăm pentru clienții noștri, iar satisfacția lor este prima noastră prioritate
  • Îți place să călătorești și să conduci o mașină
  • Cauți un loc de muncă variat, nu vei sta doar în spatele unui calculator la birou
  • Cel mai bine este dacă ești un vânzător cu experiență și te poți lăuda cu un istoric dovedit de succes în vânzări

Beneficii

  • Doriți să faceți parte dintr-o companie internațională de succes, lider de piață la nivel mondial în domeniul medical
  • Vom crea condițiile pentru dezvoltarea ta profesională
  • Vă vom oferi o recompensă financiară cu adevărat motivantă și un sistem bogat de beneficii pentru angajați.
  • Veți lucra într-un mediu informal în care ne înțelegem cu toții
  • Nu avem un cod vestimentar și ne place să ne întâlnim în afara orelor de lucru

Manager de vânzări pentru fizioterapie și cardiologie

Sales Manager
Austria
Austria-job
Alăturați-vă echipei noastre

Responsibilități

  • Managerul de vânzări este responsabil pentru regiunea respectivă. Managerul de vânzări generează volumele de vânzări, creează și respectă strategiile de vânzări și urmărește vânzările cu asistență post-vânzare.
  • Persoana respectivă colectează informații de piață, creează și actualizează baza de date a clienților potențiali și sistemul CRM al companiei.
  • Postul reprezintă un număr de apeluri telefonice, vizite la clienți, prezentări și instruiri pentru potențialii cumpărători și utilizatori finali. Deplasările zilnice în cadrul unui teritoriu dat sunt de rutină.
  • Managerul de vânzări va căuta în mod activ oportunități de vânzare. Managerul de vânzări va aduna informații relevante și va participa la târguri, congrese, seminarii și alte evenimente relevante.
  • Partea esențială a postului este cooperarea cu liderii de opinie, cu școlile de medicină și cu alți educatori. Partea esențială a postului este legată de organizarea de cursuri de formare pentru utilizatorii finali și potențialii clienți.
  • Managerul de vânzări caută dealeri potențiali, încheie contracte și sprijină dealerul și clientul final.
  • Managerul de vânzări caută în mod activ, solicită și gestionează licitațiile.
  • Managerul de vânzări caută și raportează societății toate activitățile promoționale potențiale disponibile.

Cerințe

  • Studii tehnice, de biologie sau medicale.
  • Persoană foarte motivată, orientată spre rezultate de vânzări, orientată spre sine.
  • Experiență comercială relevantă în domeniul echipamentelor medicale sau al asistenței medicale.
  • Experiență dovedită în proiecte de vânzări finalizate cu succes.
  • Bune abilități de prezentare.
  • Permis de conducere valabil și disponibilitate pentru deplasări intensive.
  • Sunteți gata să învățați detaliile produsului.
  • Cunoașterea limbii engleze.
  • Rețea socială profesională extinsă în domeniul sănătății.

Beneficii

  • Doriți să faceți parte dintr-o companie internațională de succes care este lider de piață la nivel mondial în domeniul medical.
  • Vom crea condițiile necesare pentru dezvoltarea dumneavoastră profesională.
  • Vă vom oferi o recompensă financiară cu adevărat motivantă și un sistem bogat de beneficii pentru angajați.
  • Veți lucra într-un mediu informal în care ne înțelegem cu toții.
  • Nu avem un cod vestimentar și ne place să ne întâlnim în afara orelor de lucru.

Nu găsiți postul potrivit?

Angajăm talente deosebite, indiferent de specializare, pe tot parcursul anului.
Trimiteți-ne CV-ul dvs.

Cultura companiei

Mediu provocator, dar flexibil, în care ideile tale nu sunt ignorate.

Atmosferă de lucru profesională, dar distractivă, care te face să te simți ca parte din familie.

Colegii cărora le place să se ajute reciproc, nu fac politică și adesea devin prieteni.

Careers-all

Alege o carieră care se potrivește personalității tale 

 

  • Vânzări

    Ești o persoana careia ii place munca de teren, stabilești relații, pui întrebările potrivite pentru a înțelege care este cea mai bună soluție pentru fiecare client și menții relații pe termen lung? În echipele noastre de vânzări prosperă persoanele cu personalități orientate spre obiective, conduse de rezultate și cu o doză de competitivitate.

  • Management

    Așteptați-vă la o comunicare mai degrabă informală cu ceilalți manageri și cu echipa dumneavoastră, dar și la o atmosferă provocatoare în care ideile bune nu durează prea mult să apară. Un rol de conducere la noi vi se va potrivi dacă vă considerați un bun lider, care are un nivel ridicat de auto-reflecție, este orientat spre rezultate, flexibil, motivat și motivant. 

  • Service

    Cunoștințe tehnice & bune abilități de comunicare sunt două condiții prealabile pentru o cooperare de succes în pozițiile de servicii. Principalele sarcini ale inginerilor noștri de service sunt asigurarea mentenanței și rezolvarea cazurilor de service. Dacă sunteți curios, atent la detalii și creativ - dar capabil să respectați standardele înalte ale companiei - sunteți persoana noastră.

  • Clinic

    Pentru posturile clinice în reabilitare, ortopedie și cardiologie, sunt binevenite și persoanele cu pregătire medicală. Typically, we welcome physiotherapists, cardiovascular technicians, nurses, and doctors to join us as we strive to speak the same language as our clients.